نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
از یک قدمی باشگاه تا قرارداد با دیگر تیم ها

از یک قدمی باشگاه تا قرارداد با دیگر تیم ها

به نظر می رسد یوونتوسی ها در نظر دارند تیمی در حد و اندازه های قهرمان اروپا را اماده کنند و در این راه تلاش های زیادی را انجام داده اند. نام های زیادی برای پیوستن به یووه مطرح شده اند و برخی از آنها در یک قدمی باشگاه هستند اما هنوز خریدی نهایی نشده است. در ادامه شایعات بازار را بررسی خواهیم کرد:

 

بر اساس اخرین اخبار، تیم واتفورد به شدت برای خرید پریرا بازیکن تکنیکی یوونتوس پافشاری می کند و طرفین مذاکرات خود را آغاز کرده اند.

 

لستر سیتی دیگر باشگاه انگلیسی است که به لمینا علاقه مند شده و رانیری در اندیشه ی جذب وی برای فصل بعد می باشد. لستری ها فصل بعد در رقابت های لیگ قهرمانان حضور دارند و به فکر تقویت تیم خود افتاده اند.

 

در حالی که همه از نزدیک بودن پیانیچ و آلوز به تیم یوونتوس سخن می گویند، تعدادی از این کارشناسان مدعی شده اند که ممکن است در لحظات آخر این دو بازیکن به سمت تیم های بایرن مونیخ و پاریس سنت ژرمن کشانده شوند.

 

باشگاه چلسی در نظر دارد با یک پیشنهاد 15 میلیون یورویی، استفن لختشتاینر بازیکن سوئیسی تیم یوونتوس را به خذمت بگیرد. این بازیکن از جمله بازیکنان مورد علاقه ی کونته می باشد.

 

بر اساس اعلام رسانه های ایتالیایی، قرارداد براردی با تیم یوونتوس در هفته ی آینده رسمی می شود او اولین خرید بانوی پیر در فصل پیش رو می باشد. البته یک روزنامه نگار محلی امروز مدعی شد که ممکن است یووه یک فصل دیگر براردی را به تیم ساسولو قرض دهد. البته این موضوع به خرید مهاجمان دیگر در لیست یووه برمی گردد.

 

مطبوعات اسپانیا مدعی شده اند که رئالی ها تنها با مدیر برنامه های پوگبا صحبت کرده اند و هیچ مذاکره ای با سران یووه در این رابطه نداشته اند.

 

کواچیچ بازیکن ارزشمند رئالی ها نیز در لیست خرید یوونتوس می باشد و سران یووه در هفته ی جاری، 2 تماس تلفنی برای پیگیری وضعیت وی با سران اسپانیایی داشته اند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: